torsdag 6 augusti 2009

En tripp till...

Med Jimmy, Rasmus, Pernilla & Jörgen..

Framme

Vi hade all inclusive armband,
fick äta & dricka hur mycket
vi ville...

& det gjorde vi ...
Här äter vi våfflor...

Det roliga badlandet..

Bad pojkarna med sina ringar ..

Tjoooooo
Herregud.. Vågar Pernilla åka ???

Det gjorde hon =)
Tur att Jimmy blir så blöt

KÄRLEK !!!

Mera kärlek
träffade en rolig
ballong gubbe..

& min älskade storasyster vann en
stoooor Tiger till min samling hemma.
Jag har Nalle Puh & Nasse ..
( ska ta ett gruppfoto senare )
Tack syster du är bäst =)

Å jag har åkt go cart. ha ha ha

Jörgen, Rasmus & Jimmy åkte
på riktigt ..

Fina Musse ..

Nu bär det av ..

Vrooooommmmm

Rasmus dricker slush

Mat igen .. Pizza buffé..

MMMMMMMMMMM

KÄRLEK !!!!


Sen blev det minigolf..
Jag kom sist =(

Där skulle man inte hamna ..

After beach.. Stereo spelade ..
Han till vänster är en barndomskamrat &
klasskamrat. David Ander..
Världen är liten ..

Systrarna tar en öl ..

En vadslagning som David förlorade
Här sjunger han Charlotte
Perellis, Hero med en snygg
klänning =) ha ha

Snyggt ..

Alla barn fick nyckelringar..
( Alla barn & Jörgen )
Men han är ju ett barn =)

Rasmus med David & Andreas

David & Rasmus

Sen blev det lite grodkastning

Rasmus vann !!!!!!!!

Sen blev det mat igen...
Fish and chips..

Fiskarna fick pommes frites


Massa fisk...

Mat igen ...
Att han orkar ..
Rasmus fick en huvud grej av David

Snygge Jimmy ..

Snygge Rasmus

& snygga paret .

På vägen hem hämtade vi Nissom,
som hade varit hos sin mormor.

Kitty trodde Tiger va till henne .

& skulle ha den i sin säng =)

Tack Jimmy, Rasmus, Pernilla & Jörgen
för en JÄTTE rolig resa ..
ÄLSKAR ER MASSOR !!

Puss & Kram

2 kommentarer:

lillan sa...

Så mysigt ni har haft det. Snart får ni skaffa större lägenhet om du fortsätter att sammla stora gose djur, hihi:)

Lena sa...

Vi hade det jätte mysigt.
Ja jag tänkte skaffa en 4:a nu =)