torsdag 20 augusti 2009

Dagarna går !!!

Jag var & handlade med Pernilla
& se vad jag hittade..
Euro shopper energi dryck =)
( Bara 6 kronor )

Sen åkte vi till Åsa .
Pappa hade gjort fika,
Han kom ihåg min fina mugg =)

Jag & Pappa va duktiga .
Mamma var inte hemma
så vi hängde tvätt ..

Se så bra det blev !

Kitty gick & luktade på blommorna

Leo hittade ingen blomma =(
Men han luktade på någon växt =)

Kitty har saknat morbror Leo <3

Dagen till ära hade pappa köpt cider
till oss.. Jag fick den gröna
pappa drack Breezer ananas..
Där satt vi jag & pappis & tittade på dammen.

Sen kom mamma hem & gjorde middag.

mmmmmmm
Mamma hämtade små söta
morötter i sitt växthus.


Jimmys lillasyster Lizette har varit
här & sovit över..

Rasmus var här med =)

Elvis gillar Lizette =)


Idag är det SOOOL !!
Och då blir Kitty glad..
Hon sprang ut & solade =)

Sol ute...
Sol inne...
Sol i hjärta...
Sol i sinne...
=)

3 kommentarer:

johanna sa...

var energi drickan god då?
Kraaam

lillan sa...

Energi dryck är giftig, bättre med en cider då o ibland. Goa bilder som vanligt. Pusselepuss.

Lena sa...

Johanna : Den va helt okej.. för att kosta 6 kr. Men inget slår en Red Bull =)

Mamma : Det är nyttigt gift =)
Kanske inte lika nyttigt som cider ;)

Puss Puss