måndag 17 augusti 2009

Semestrarna är över =)

Michaela är tillbaka från sin semester..
& hon hade köpt en chokladask till mig.
Jag har saknat henne massa massa .

Choklad hjärtan från mitt hjärta <3>

Bettan har fortfarande semester
men kom till jobbet & hälsade på när
hon kom hem från utlandet..
Hon hade köpt present till mig ..
Hello Kitty godis !!!!
Tack så jättemycket =)
Ska bli kul att jobba med henne snart igen.

Så söta ......


Snart öppnar den ..
Hede Knuten.
Kan jag köpa kaffe på väg
till & från jobbet =)

Idag jobbade det en ny kille hos oss ..
Första dagen på prov.
Olof heter han & han var jätteduktig ..

Det är tomt på kalsong väggen nu..

Men så kom det leverans =)

Packade upp den fort

Michaela & Olof var duktiga

Se så fint det blev..
Michaela ser sååå glad ut ..

Någon kund hade roat sig
& flätat ihop våra tröjor ..

Snyggt =)

Efter hårt arbete får man äta glass
från mc donalds =)
& HERREGUD dom va givmilda idag..
Jag & Michaela nästan dog.

En flurry med ALLT !!

mmmmmmm

Gott tyckte Michaela =)

Snart är jag LEDIG !!!!!
Onsdag & Torsdag.. HURRA =)

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Det ska bli skönt att vara ledig trodde du!!??
Sen kommer jobbiga storasyster och förstör allt med städning!! Förlåt! love you!!

Lena sa...

Ha ha ..Det gör ingenting =) Jag får ju vara med dig iallafall <3
Love you to !!