söndag 9 augusti 2009

Kräftskiva!!

Vi glömde alkoholen ....

Så fiiint dom hade gjort.

Nu väntar vi bara på Eva, Lars & Anita..

Jimmy tycker jag är sååå rolig =)

Underbara människor

Grillmästare 1

Grillmästare 2

Sonja ville med ha kräftor

Söta syskonen ..

Sen kom Lars

Eva

Och söta söta lilla Anita
Som bara Jimmy skulle hålla

Otto blev biten i kinden

Sonja ville med ha en AnitaMan fick passa sin stol..
Annars kom syskonen bus å tar den.

Johan fick "låna"
Anita av Jimmy

Det blev lite kallt på kvällen.
Så Anita fick en filt.

& då somnade hon gott
Johan..

Gillar Johans frilla

Skål ...

Mäster fotografen Johan tog kort..
Jag sitter där bak ..

KÄRLEK !!!!!


Dagen till ära hade Johan
köpt cigaretter..

Söta Eva

KÄRLEK !!!!!

Johan skulle visa något häftigt..
Men jag fattade aldrig va det var ????

Tack allihop för en trevlig kväll =)

3 kommentarer:

Eva sa...

Tack själv underbara Lena!!
Det var sååå mysigt att få träffa dig, Jimmy, Sarah, Johan och alla dogsen!! <3
Trodde nästan inte jag skulle få Anita med mig hem igen... Jimmi lixom lade beslag på lilltösen!!

Stjäl lite bilder... om det är ok!!

Lena sa...

Ja han blev lite betuttad i vackra Anita..
Klart du får stjäla bilder =)

Anonym sa...

Grillmästare 1 måste vara senil, han hade ju glömmt köttet!

//Grillmästare 2.