måndag 18 januari 2010

Blev inget kalas ..

Jörgen har varit sjuk i 2 dagar &
jag vill inte bli sjuk , men vi har kalas
nästa vecka istället..

Vi gick hem till Sarah & Johan ..

Jag fick en glass..
Såååå gooo =)
Jimmy fick en drink =)

Johan & Otto leker ..
Puss kalas
Söta underbara hund ..
Otto petar näsan ..
Snälla Sarah klipper
Kittys klor ..
Men vad gör Sarah ???
Låser in Johan i buren =)
Hundarna fattar ingenting ....
Men dom räddar han .
Så glad han blev =)
Mys i soffan
Sötaste syskonen

Puss i örat
Jag vet jag har sagt det....
Men nu kommer det igen ....
Jag ska ALDRIG mera spela
Bingo Lotto ...
Jag fick en fyra JÄTTE tidigt ..
Ingen bil blev det heller
Inte 100 kronor heller =(
Inte ens en ny lott ....
BU HU !!!!!

KRAMAR

2 kommentarer:

Madeleine sa...

awww så fint kitty sitter i knät goa sessan.. lovar oxå att uppdatera min blogg snart hihi kram

lillan sa...

Vi vann 200kr,så nära storvinster 2 ggr. Blir så trött:(
Fina vovve bilder, kram.