söndag 10 januari 2010

Lite blandat !!

Jag vet att man inte ska leka med
maten..
Men det blir så mycket roligare så här =)
Idag har det varit kalas
för min söta underbara pappa..

Mamma hade gjort go mat
som vanligt

Hennes JÄTTE goa paj
MUMS

Pappa & Pernilla ..
( jag behövde inte sudda dig Pernilla va ? )
Lotta & Lillstrumpa
Jörgen, Jonas & Jimmy ..
Jonas tycker nog att han är ful..
Varför vill han annars inte vara
med på kort???

Jag & Pernilla har varit & städat
på A-Röd efter kalaset..

Dom är slarviga "gubbarna" som
jobbar där ...
Ingen mamma som kommer
& plockar upp ..
Undrar om någon har kissat utanför ?
eftersom det sitter en
sån här lapp ovanför toaletten ..
En rolig grej hände när vi skulle åka hem.
Dom har inte skottat på A-Röd
så Pernilla sa..
Hoppas vi inte fastnar nu, då får du putta.
Precis när hon sagt det så står vi still
& kommer ingenstans,
fast i snön !!!!!
Försökte köra, men vi var fast..
Konstigt tyckte vi eftersom det inte var
mycket snö där vi var...

efter ett tag säger Pernilla..
Jag vet vad det är ...
Jag har glömt handbromsen !!!!
Tänk om jag hade gått ut & puttat..
Eller ringt Jörgen & han hade kommit =)

Varit & handlat..
Köpt nya tandborstar =)
Som några vet så gillar jag att
köpa tandborstar ,
byter ganska ofta ..
Så jag blir så glad när jag
hittar nya modeller ..
Skantz var här när jag kom hem..

Han hade tårta med sig ..
Ska det fortsätta vara så här kallt
så får man äta sig fet så man
inte fryser ihjäl =)
PYZZ

3 kommentarer:

Pappa sa...

Tack så mycket mm.
Vad säger Pernilla nu när hela Sverige vet om hur klantig hon Är?

Madde sa...

Haha den va bra den pernilla, hoppas man inte gör en likadan grej när man gör sin uppkörning bara hiii.. den tårtan såg inte lite go ut! hoppas allt e bra med er där hemma.. kram

Lotta sa...

Ha ha ha Pernilla e lite bimbo hon oxå=) då e vi inte ensamma längre;)

Mmmm go tårta!!!

PYZZ