lördag 16 januari 2010

TRÖTT !!

Idag har jag jobbat med söta Michaela..
Mysigt som vanligt men jag har
varit trött.

När jag kom hem la jag mig i sängen
& myste med Kitty & somnade,
sov till kl sju, sen fixade jag med en
grej till Rasmus, för imorgon är
det hans födelsedag =)

Nu kollar våran lilla familj på film
"Benknäckar gänget"
som går på tv, sett den massa gånger
men den är bra, så jag ser den gärna igen .


Har inte tagit några bilder idag, men jag
kan visa min underbara söta våg..
Den är verkligen JÄTTE söt, men
funkar inte som den ska för den
visar massa extra kilon ......

PUSS

3 kommentarer:

Sarah sa...

Vågen visade ju minuskilon ;)

Pernilla sa...

Världens sötaste våg.... vill me ha! puss love you

Lena sa...

Den gillar nog inte mig Sarah, för på mig visar den plus =)

Även om vågen visar mycket gör den det på ett gulligt sätt..