torsdag 21 januari 2010

Varit hos mamma & pappa ..

Pappa sa att Kitty har gjort sönder
Leos favorit leksak..
( Den fick han av Kitty )
Men jag tror allt han hjälpte till lite ..
Jag & Jimmy fick skrapa
lotter ..
Vann 3 st
tidningsprenumerationer ( långt ord )
Mamma hade köpt semlor ..
( min första i år )
Sååååå gooooo
Pappa låter sin bada i varm mjölk ..
Det var faktiskt gott
Sen blev det mode visning ..
Jag ska ju till sälen,
& kanske kan dessa vara något..
HA HA HA

Päls nr 1 ..
Päls nr 2 ..
Päls nr 3 ..
Jimmy tänkte bli jägare ..
Coooool
Men Jimmy.....
Skjuta små fåglar =(
Jimmy & svärmor =)
Jag & pappa löser korsord..
Jag är kass på såna svåra,
tur att pappa var med =)
Mamma hade gjort JÄTTE goo mat
MUMS
Deras nya coola
kaffebryggare ..
Vatten nivån lyser blått..
HÄFTIGT pappa ..
Lotta, Ronja & Chilli kom
sen ..
Bilder på alla utan Lotta
( som inte ville vara med på bild )
är i ett eget inlägg ..

Tack för en mysig dag allihop !!

Puss Å Kram

6 kommentarer:

Lotta sa...

Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha

Jag röstar på päls nummer 3 =)
Du kommer göra succe!!!

Jag tror oxå att Leo va med å gjorde isönder leksaken;)

Madeleine sa...

Haha håller me lotta röstar på päls nr. 3 hur läcker som helst juee hahaha awww.. kram

Coola PA sa...

Jag röstar på päls nr 3=(

Madeleine sa...

Lena satt å kika tebax i din blogg, då ni just fått hem kitty.. gud så hon växt, kan inte komma ihåg hur liten hon en gång varit juee.. ur söt!

Lena sa...

Visst har hon Madde, Jag & Jimmy kollade oxå på bilder & herregud vad hon har växt.. Hon är en stor tjej nu =) Sötast i världen <3

Sarah sa...

Tyckte alla pälsar va väldigt klädsamma. Svårt val det dära ;)