tisdag 19 januari 2010

Kalas !!!

Idag var det kalas för
lilla Rasmus ..

Han ser inte speciellt glad ut..
Men vi gjorde ett nytt försök..

Åhhh så spännande =)
Hmmm vad är det ????

En ny musmatta ...
Som visst är väldigt bra ..
Sen åt vi JÄTTE goo middag.
Kyckling gryta med ris ..
Lillstrumpa hade en ny jacka.
Såååå söt ..
En sån vill jag med ha ..
Små söta öron på
Men hennes mössa är
jätte jätte söt =)
Min fina storasyster ..
( Pernilla är oxå fin )
men hon vill inte vara med på kort ..
Vi åt glass & maränger ..
Detta är visst 14 points ..
( viktväktar språk )
sååå gott ....
Rasmus åt nog 500 points
MMMMMM
Emil & Lisa verkar ha kul ihop..
Hon sitter vid datorn & han med mobilen..
Jag & min älskling ....
Tack för en mysig dag allihop !!!
Love you ...

Pussss

4 kommentarer:

K.PeRsSoN sa...

Så söööt lilla ronja är :D
KRAAAm

Lotta sa...

du kan få Ronjas jacka när hon växt ur den =)

Jag vill me ha maränger å glass;) tur att jag han åka...annars hade jag nog gått upp alla mina kilon=)

PUSSSSSSSS

Anonym sa...

oj, jonas på bild =)

Lena sa...

ha ha ha .. japp han sa inget när jag tog kort ..