onsdag 12 maj 2010

ÄNTLIGEN !!

Idag var det dax ...
Vi skulle få se våran lilla bebis.
Vi var på carlanderska i Göteborg
för att gå på ultraljud..

Blommorna är Lottas,
hon skulle hälsa på någon som skulle få dom =)
Jag & Jimmy var inne i en halvtimma
& tittade på VÄRLDENS sötaste bebis .

Men vi fick gå & fika i en halvtimma för
den ville inte dricka, så magsäcken syntes.
Här sitter vi på ett väldigt "mysigt" cafe =)
Vi fick med oss några bilder ut
som vi kunde visa Lotta
Ronja äter tomat..
ÄCKLIGT !!!!
Fina fina pappa Jimmy
Han fick Ronjas skalk på hennes macka
med äcklig tomat på
Sen tillbaka till väntrummet..
Tur att dom hade leksaker där =)
Vänta vänta
& sparka lite boll ..
& in igen ..
Om ni undrar var jag kollar så är
det en tv som man ser bebis på i hörnet =)
Vilken underbar känsla att
få se vårat lilla mirakel...
Helt perfekt..
När Frallan fick en fralla så såg vi magsäcken =)
Andra gången fick Lotta & Ronja
följa med in ...
Något Ronja & Frallan kan prata
om när dom blir större,
att Ronja såg Frallan i magen på tv =)
Sen åkte vi till Åsa till
Mamma & Pappa & åt lunch & kollade
på JÄTTE fina kort..
Tog MASSA kort där med men det
bloggar jag om imorgon =)

Här är korten på underverket ....



Jag & Jimmy är lyckligast i världen ....

PUSS

5 kommentarer:

Lotta sa...

söta söta söta "frallan" tur att ni fick gå in igen.....så jag fick följa med=) Det blev en liten tår i ögat!!!
Kram till er å frallan

Madde sa...

Ååååå vilka fina fina bilder :) söta söta "frallan" !! Ser verkligen denna gången att de e en liten bebis... Kram på er båda

mamma sa...

Längtar efter hösten:) det har jag aldrig gjort förut. Så underbart med en lien älskling till.

Helene sa...

Åh så söt liten bebis! Jättegrattis!
Kramar till er allihopa.

pernilla sa...

åh, jag längtar också Lillan, en mysig bebis till. Vilken tur vi har!!!!