fredag 7 maj 2010

Städ dag !!

I 2 dagar har jag varit inlåst i lägenheten...
Jag har allergi & har varit jättedålig,
så jag har suttit här fånge när solen skiner =(

Då passade vi på att städa hemma,
skulle bara putsa förnster men jag
började torka luckor i köket & Jimmy dammsög..
Sen fortsatte jag torka hela badrummet &
Jimmy dammsög överallt
( tillåmed bakom spisen )
Helt plötsligt var kl 19.00 &
inga fönster putsade ...
Men vi gör det i helgen istället..
Nu är det såååå rent hemma =)


Vi har bäddat rent sängen &
Nellie hittade en ny mys plats =)
Bland dom smutsiga lakanen
Så söt
Kitty tänker på sin mamma ...
Hon har köpt choklad till mig,
den jag ville ha med polka ..
Hon é så snäll.
& chokladen va såååå go ..
En glass fick jag med =)

FÖRE STÄDNING !!!!

Stök stök
=(

EFTER STÄDNING !!!

Fint fint
=)
Idag ska jag jobba 10,30-19,25
med söta Bettan =)

KRAAAAAM

3 kommentarer:

Madeleine sa...

Ni har varit riktigt duktiga.. å söta söta nellie ligger gott där i sin hörna :) kitty e verkligen väl tränad, att gå till affären å handla! fast hon såg allt liiiite lessen ut att hon inte får smaka hihi kram

Lena sa...

Hon blev lite lessen när hon inte fick.. Men hon fick en annan godis istället =)

pernilla sa...

Gud va skönt det är va?, när det är nystädat.... fiiint! pusselipuss