fredag 14 maj 2010

Varit hos Mamma & Pappa

Efter vi varit på ultraljudet åkte vi
till Åsa ..

Mamma hade gjort JÄTTEGO mat..
Lax...
& pasta ..
Min mamma är bäst på att laga mat =)
Jimmy ÄLSKAR
mammas mat
Mina fina fina föräldrar
Ronja vill med ha mat
Sen blev det efterrätt...
Detta är Lottas hand..
Det ser man, för hon är märkt =)
( ett brännmärke ovanför tummen )
Lotta har gått ner så mycket på
viktväktarna att hon behöver äta upp sig =)
Kan tro att hon inte ätit på läääänge
Fina storasyster
Lotta dansar








HA HA HA ....
Gryyyym är hon !!!


Ronja fick en munk av sin mormor ...
Såååååå gullig











HI HI
Jag har några filmer med ...
Men dom ligger på mobilen & jag orkar inte
föra över dom nu.
Så dom får ni se imorgon..
Dom är lite knäppa..
Massa sång & dans =)

PYZZZZ

1 kommentar:

Lotta sa...

Ha ha ha....att jag va såååå snygg när jag dansar;)

Söta lillstrumpa med munken <3

Pyssss