måndag 3 maj 2010

Varit på Bäckvägen i 2 dagar

& hälsat på Lotta, Jonas, Lillstrumpa
& Chilli =)

Lotta fixar middag
Sötast
Min älskling satt i solen =)
Mosters lilla prinsessa
Allt ska ätas på
=)
Ronja lärde sig säga Kitty ...
Jag som ville att hon skulle säga Lena =(
Pussa mamma
Nu ska Ronja sova & då måste man
borsta tänder
Roligt
Fortsättning med middag
Potatis i ugnen
Jonas fixar
Lotta har massor med mat oljor..
Som Jimmy blev mycket intresserad av
Lotta visar & ger han smakprov...
Jimmy gillade INTE ....
ta mer....ta mer
mmmm underbart tycker Lotta
Äntligen ...
goooo sallad
Mums så gott...
Lotta är duktig =)
Sen blev det soffläge
Efterrätt ...
Lotta hugger in
Hon delar gärna med sig
INGEN rör min efterrätt
mmmmm
Den é bara min
MIN ... Bara MIN
Lotta somnade ... Som vanligt
På morgonen hade
Jimmy & Ronja te kalas
Ronja & Kitty vill gå ner ..
NU !!!
Frukost..
Jimmy vill vara med på bild
Söta goa Lillstrumpa
med sin tumme

Det blev massa lek...
BRUM BRUM
Jonas hade köpt ett spel
som han & Jimmy spelade ..
Kitty & Chilli tyckte inte det va kul
Inne i spelet

Ronja med sin vagn ..

Jimmy till Ronja :
Du ser full ut ... é du full

Tack allihopa för en JÄTTE mysig helg ..

KRAAAAAAAMMMMM

1 kommentar:

Lotta sa...

Vad mycket fina bilder....Inte snällt å fota när jag sover;)

TACK för en mysig helg!!!

PUSSSSSSSSSS