lördag 22 maj 2010

Idag är ingen vanlig dag..

För idag är Lillstrumpas
första födelsedag ...
HURRA HURRA HURRA !!!!

RONJA !!!
Jag ska krama dig ofta så du blir glad och trygg,
få dig känna dig älskad även om du varit stygg.

Jag ska Stå fast,jag som är vuxen, trots dina prövningar och test,
för även om du klagar, vet vi vuxna ändå bäst.

Jag ska visa dig vad allt är för någonting,
lära dig se det vackra i världen runt omkring.

Tala om att du duger just precis som du är,
och låta dig få höra ofta att jag är dig väldigt kär.

Låta mitt hem vara ett ställe där tolerans och kärlek bor.
och kom ihåg att man kan leka även om man blivit stor!!!



Grattis Ronja på din 1 års dag ...
Jag älskar dig massor..

PUSSAR
från din moster Lena !!!

2 kommentarer:

Madde sa...

Grattis till lilla Ronja på 1års dagen :) kramar från oss

Lotta sa...

*LIIIIIP* va gulligt <3