fredag 4 juni 2010

Glömsk !!

Glömde kameran igår =(

Jag & Lotta var hemma hos
en kompis till Lotta igår ( Veronica )
Hon skulle behandla mig med
akupunktur för mitt karpaltunnelsyndrom..

För ni som inte vet var det är
så kommer här en förklaring..

I många fall av karpaltunnelsyndrom
uppträder symptomen gradvis ökande.
Symtomen är klassiska med domningar och känselbortfall,
framförallt i pek-, lång- och halva ringfingret.
Känslan upplevs som brännande, stickande och smärtsam.
Symtomen kan också bestå i konstant smärta,
framförallt på natten.
Symptomen kan uppträda på natten
då människor har en tendens att böja sina handleder när de sover,
vilket ytterligare belastar karpaltunneln.
Det blev en heldag med nålar, massage
& go lunch =) & söta barn som lekte
i vattenspridaren i solen ..
Alla utan Ronja som inte tyckte
det va roligt alls..

Jag har svårt att ligga stilla på ett ställe
i soffan..
Jimmy tycker jag är konstig =)



KRAMAR

Inga kommentarer: