måndag 21 juni 2010

Underbar promenad med Jimmy, Kitty, Bettan & Jens !!

Hittade en lekplats
Duktiga älskling

Dom har så kul grabbarna
underbara hund =)
Bettan kan fortfarande
Tjoho
Jens kunde med
ooo så roligt
Atleterna
fina
Fjärås bräcka
Naturum
Vatten paus
Snälla Jens ger Kitty
Han är galen


Sötast
Bettans första gång på bräckan
På väg till Lygnern
Kärlek
Framme
Hurra säger Kitty
Det ligger nått här
hmmm
=)
Älskling ville med känna på vattnet
Härligt
Bettan tyckte detta kortet va fint ..
Även om det va suddigt
Jag, Kitty & Bettan ...
Båt race
Jens fixar vattnet
Klara, färdiga .... gå.....
JAG VANN !!!!!
Älskade hund
jag hade ingen hästmat med mig ändå
Men vilka konstiga islandshästar ?????
Jag trodde detta va får ...
Vi genade genom hagen ..
Fint
Undrar om Bettan tror att hon kan ta den bollen ?
LOVE LOVE
Bettan plockade en blomma till mig
Fina hästar
Jimmy kollar strömmen i stängslet
Den va på ... hi hi
AJ AJ
En söt
Vi har så mycket djur i Fjärås ..
Massor
En lycklig Kitty efter en låååång
& mysig promenad =)
PUSSSSSSSSS

1 kommentar:

Madeleine sa...

Haha kitty e sååååå söt, hela huvudet i vattnet som en anka hihihi underbara vovve :) mysig dag eller kväll ni haft kram kram