tisdag 8 juni 2010

Hund, katt & husvakt..

Jag & Jimmy är i Åsa & passar
storasyster Pernillas hem, dom är i Turkiet
i en vecka ..
Så jag tog semester från jobbet..
& den började bra, Regn & förkylning..


Söta gulliga lilla Nissom
Fin

Första dagen grillade vi hamburgare..
Mysigt
Mums tyckte Jimmy

Deras diskmaskin är sönder,
väldigt kul =(
& igår dök gulliga Annica upp på morgonen
med lite fika ..
Vi har inte träffats på jättelänge..
Hon hade med sig en
blomma till mig ,
jag har ju fyllt år.
& en nalle i för jag är gravid =)
Hon fick läsa pappas blogg..
Hon skratta massor =)
Tur att mamma & pappa bor granne,
jag har så ont i halsen, så mamma kom
med honung till mig .. =)
Tack snälla mamma
På kvällarna är det mys i soffan
Det går inte att röra sig...
=)
Älskling har hittat något kul...
Pianot ... Där satt han länge
Men för att inte ha spelat
innan är han faktiskt duktig =)
KRAMIZ

Inga kommentarer: