lördag 12 juni 2010

Regnig vecka !!

Snart är denna veckan slut..
Tråkigt att det har regnat heeela veckan bara.
Varje morgon när Jimmy åkt & jobbat har jag
& Kitty gått upp till mamma & pappa
när kl är halv 7 ..
Men inte idag på en lördag & då ringde pappa
& frågade varför vi inte kom ? hi hi ..

En dag var det bullbak
Min duktiga mamma =)
Under tiden fixade jag med
Ronjas nya collage =)
Massa färger
Se så fina dom blev =)
& goda... Jätte jätte goda
Sen kom Ronja
& då var det lunch
Så glad Lotta är
Det är nog för collaget
Jimmy kom från jobbet
han har saknat Ronja
Vi åt bullar
Å lekte lite
Ronja myser med Kitty
& med Jimmy
Kärlek
Ronja älskar Jimmy
Det är någon där inne
Pappa kollar
& mamma med
Det var lilla Ronja
Hon hittade massa saker
Ännu mer
Pappa tycker nog Jimmy målar fint
hi hi
Jag tror Lotta är trött
Jätte trött
Sötis kollar på "pippi"
Alla samlade framför datorn
För att kolla på en bebis
Ronja är hungrig
mmmmm dressing
hi hi hi
Så sött
Ronja pussmun
Ronja tittar efter morfar
Vi grillar även om det regnar
Lotta, Jonas & Ronja var
här & åt grillat
Ronja älskar kött
mums

mys mys

Ronja somnade
& Jimmy nästan med
& Lotta & Jimmy somnade med
Mina fina älsklingar
Jonas vill inte vara med på kort
som vanligt
snark
Tack alla för en jätte mysig vecka =)

PUSS

2 kommentarer:

Madeleine sa...

Vilket litet barn älskar inte mimmy :D tror inte de finns nåt barn som INTE gör de... Tur Jasmine har sådan underbar morbror, hon tycker myyyycke om sin mimmy!! kramizar å stackare som fått regn regn å ja mer regn på din semester :(

Lena sa...

Jag tror inte det heller =)
Alla älskar mimmy =)
Visst har jag otur...