onsdag 2 juni 2010

MIN FÖDELSEDAG!!! & Julinas examen =)

Min fina bebis är redo för kalas
Hon fick lite gotta
Åkte hem till mamma & pappa
på dagen
Leos nya skål..
Så gullig
Vi åt bakelse
Ronja fick go lunch
som Lotta hade lagat,
för hon äter visst inte
burkmat längre..

Det hade inte jag heller gjort
om jag hade fått Lottas goa mat
Kitty & Ronja vill ut =)
Söta
Fina storasyster
På väg till Pernilla.
Toppen tycker Jimmy
Där var det massa folk.
Inte för att fira mig =(
Dom var där för Julinas skull ..
Fina examenstösen
Lillstrumpa & Jörgen
Jag & Lotta fick presenter av Julina,
Lotta har ju med fyllt år .
Snyggo
Julina fick ett armband av
mig, Lotta, Jimmy & Jonas
Kitty njuter av det fina vädret
& leker med Nissom
Sen blev det mat
Mumsig sallad
Mammas goa paj
MUMS
Min fina pappa
Kitty fick en egen stol..
Tills någon putte ner henne =(
Jimmy pratar taktik med Ronja
hi hi
Jag fick en överraskningsfest =)
Med collage, & egen tårta ... Så roligt
det trodde jag inte ...

Fina tårtan .
Men 33 år !!! Så mycket ???? ...
Jag har missat MASSA år ju ...
Kikar på alla snygga bilder
Present öppning
En rolig present
Massa paket
Julina & hennes
kärlek Peter..
Lotta vill gärna vara med
Här kan man vara
Å här med
& tillåmed så här =)

Söta Ronja ..
( dumma Jimmys hand )
Showgirls
Smakade den gott Lotta ?
hi hi
På promenad

Jimmy & Kitty spelade
fotboll ..
=)
Söta fotbolls stjärnan
Fina
Lotta tog en promenad på gräsmattan
MINA PRESENTER !!!

Från Mamma, pappa,
Pernilla,Jörgen, Rasmus,
Lotta, Jonas & Ronja
+ Chilli & Leo
2 Biljetter till sommar buskis ..
Jimmy får vara snäll mot mig nu
om han vill följa med =)
Ska bli så kul..
Jag ÄLSKAR buskis ..
Å kolla....
Första raden =)
GRYMT !!!
Från Lisa, Emil & Nissom.
Fat, servetter & ett ljus som
luktade JÄTTE gott
Från Julina & Peter ..
Fin tröja

Av Inger ( pernillas mamma )
En blomma

Mitt fina fina collage,
ena sidan..
Andra sidan ..
En matta som vi la i Kittys säng ..

Tack allihop för en underbar
födelsedag =)

KRAMIZ

3 kommentarer:

Lotta sa...

GRATTIS GRATTIS igen ÄLSKADE lillasyster ;)
ÄLSKAR DIG!!!!

Strumpan va GOOOOO =)

Pernilla sa...

Grattis igen, hoppas du blev nöjd trots examen!? Jag älkar dig och hade jag varit miljonär hade jag KÖPT HELA VÄRLDEN TILL DIG !

Lena sa...

Tack älskade systrar.. Jag älskar er massor, ni är bäst =)
Jag blev så nöjd med min dag .
Pussssss