söndag 15 augusti 2010

Förklaring till försvinnande ...

Denna helgen har jag inte bloggat något.
Jag har legat sjuk heeeela helgen, så trist.
Jag har inte gjort någonting, så blogga har inte varit någon idé.
Men idag känner jag mig bättre, förutom att jag tycker det är för varmt =(
Jag kan lika väl fortsätta gnälla lite när jag ändå håller på
så ni vet hur dåligt jag mår ;) .... foglossnig, ischias, sover dåligt, svullen i benen.
Så nu vet ni det....

Men det viktigaste är att lilla Frallan mår bra, & det gör h*n.
Vi var hos barnmorskan i Torsdags & allt var jätte bra =)

Imorgon är det jobb 9,30-18,00 så ni vet var jag är .

PUSSELIPUSS

2 kommentarer:

Lotta sa...

GNÄLL på du lillasyster =)

Jag tycker lite synd om dig faktiskt....men det är mysigt å va gravid med eller hur? alla mysiga små sparkar...tjocka goa magen....all uppmärksamhet man får?

Hoppas du blir lite bättre när du får slutat jobba!!!
PUSSELIPUSS PUSS

Lena sa...

Visst är det mysigt, när man ligger i soffan & sängen & kan ta det lungt, jag kommer må mycket bättre när jag slutar jobba..
Men sparkar & min fina fina mage är det bästa & det är JÄTTE mysigt =)PUSS PUSS PUSS