måndag 23 augusti 2010

Lite blandat !!

Dagarna går fort när man är ledig,
det är så skönt att vara hemma,
jag kan gå & lägga mig & vila när jag vill.
Nu kan jag njuta av min graviditet,
visst är det lite jobbigt med halsbränna,
foglossningar & dålig sömn, men mycket
mys med Frallan som påminner att h*n
ligger där inne med sina knuffar då & då =)

Vet inte om det kommer bli så lugnt här hemma
Jimmy har fått en gitarr av Robin,
så nu sitter han här & spelar på den =)
Vi brukar kolla på film genom datorn
& när man gör det kan man inte sitta vid datorn,
utan måste kolla genom tvn.
Lotta ringde & ville att jag skulle kolla
en sak på hennes blogg.
Så jag kollade på den på stoooora skärmen =)
Eksta har ställt en ny gräsklippare
i förrådet som man får använda,
den går på el.
Den funkade jättebra, lite annorlunda med
sladden bara ...
Men var är Jimmy ?????
jag klipper ju inte gräs ( allergi )
Han pratar i telefon !!!!
får man väl inte göra när man ska arbeta ?
Igår var Bettan & Jens här å
skulle kolla på film.
Här tar mästerfotografen Bettan kort =)
Hon é grym ...
Nu blev det bättre =)
Jens matchar våran soffa med sin tröja
Inte världens snyggaste,
inget smink & sovit 1 timme innan =)
Vi såg denna ...
BUHU,,, SNYFT SNYFT..
Så sorglig å fin ...
KRAAAAM Å PUSSSS

Inga kommentarer: