torsdag 19 augusti 2010

Underbara mamma !!!

Idag har mamma varit här & hjälpt mig
att rensa i 3 garderober.
Tur att jag har min mamma
Hon är så duktig
MASSOR att slänga ...
Kul att leka med tycker Kitty
Detta ska bli Frallans
garderob...
Jag har bara slängt in grejer där
Men det blev tomt..
Så nu får Frallan plats med
alla sina kläder =)
Stökigt
Fint
Jättefint
Kitty gräver bland slängsakerna
Rädda det som går ...
Denna mattan gillade Kitty
Tack mamma för hjälpen..
Du är BÄST !!!

PUSS PUSS PUSS

5 kommentarer:

ma sa...

Oj va snabbt du la upp bilder.Skulle nog ha stylat mig idag.Så mysigt idag nu e de bara resten kvar. Ses snart pussss<3

Anonym sa...

Hur länge skall du vara 32 år?
Tänk på stackars pappa som alltid är ensam

Lena sa...

ha ha.. Jag är inte 32..
Jag är 26 =)
Jag ska hälsa på min ensamma stackars pappa snart.
Men han var välkommen hit igår med

Lotta sa...

Snääälllla mamma...hon e gullig!!!

Ha ha ha VA jag skratta åt anonyms kommentar...är jag bara trött eller va den rolig??? HA HA HA

Lena sa...

Om man vet vem som skrev den så är den rolig =)
det va inte mycket som hade med inlägget att göra =)