söndag 8 augusti 2010

Lite blandat från några dagar ...

Jag & min älskling har varit
på bio, jag fick biljetter när
jag fyllde år ..
Vi såg denna.
( tror Lotta gillar den)
det gjorde vi iallafall
Innan bion drack vi kaffe på karma
Jimmy läser nyheter
jag läser skvaller
Vi fick den minsta biosalongen..
Vi satt längst bak
& jag hade ingen bredvid mig som tur är
för jag har ju svårt att sitta still.
KÄRLEK
& godis hade vi köpt så klart
Rasmus är fortfarande här,
men nu har han fått ett datorbord.
& Dalton är sööööt
Jag gjorde jättegoo paj
När jag har jobbat en dag så är
mina fötter svullna & benen är ömma,
Det brukar hjälpa att ha fötterna högt.
När jag kom hem gick jag & la mig i sängen
då kom min älskling in med en stol...
Jens kom hit på morgonen & skulle
gå på promenad med Jimmy,
jag med mina svullna ben gick inte med.
Jens skrattar åt Jimmy
Gjorde jag med...
Han hittade gravid croggersen =)
Dom har jag ärvt av Lotta

Coola Jimmy
Idag har underbara Michaela varit här,
hon hade med sig fika =)
Kitty älskar Michaela
MUMS
Michaela ville ha en STOR
kaffemugg & det fick hon =)
Dalton var med & fika
& myste lite
KRAAAAAM

1 kommentar:

Lotta sa...

Fiiina groggsen...Jimmy e snygg i dom;)

Söt du e i sängen med stolen...jag känner igen det där;)

Go fika med Michaela...va inte jag bjuden? ;)

PYSSSSSSSSSSS