måndag 30 augusti 2010

Massor blir gjort .

Dagen börjar med massa mys
& go frukost.
Med finaste kaffemuggarna
Å Frallans säng blev bäddad
Gulligt
Jag fick stryka sänghimlen innan
Jag var iväg med Pernilla & städade på A-Röd,
& när jag kom hem låg det massa grejer i sängen.
Min fina älskling städade i klädkammaren,
som ska bli förråd nu =)
När klockan va sju kom vi på att vi inte har
ätit sen frukosten !!!!
Stackars Frallan var nog jättehungrig .
Så det blev Pizza =)
Vi mötte Skantz som oxå hade beställt pizza.
Han följde med oss hem & kollade på film.
MUMS !!!
KRAM KRAM

4 kommentarer:

Sussie sa...

Hur gick det här till på lördag klipper Jimmy sig och på Söndags morgon har han mycket hår igen..även om hans hår växer fort men inte så fort......Hmmmmm kan du förklara detta hehehehehe

Lotta sa...

Fina sängen...fick ni inte himmelen stuken???? DÅLIGT!!!!!

Lena sa...

Ha ha .. hans hår växer fort =)
Jag la till ett bonus kort. Trodde ingen skulle se =)

Ja visst va det dåligt ...
Tyckte den skulle vara struken, & att någon skulle komma & sätta upp den =)

Pernilla sa...

Guud va gulligt det blir, konstigt att alla som snart ska få barn får så mycket energi....städar, grejar och pysslar.
JaG KANSKE SKA BLI GRAVID SÅ JAG FÅR NÅT GJORT?? ;)