fredag 3 september 2010

Fin besök !!!

När man får det så blir det pannkakor..
Chilli kom & hälsade på Kitty
Ronja kom & hjälpte till &
steka pannkakor
Hon är duktig =)

Snygge Lotta kom med
Puss Puss
Får jag plats här ?
såklart
Sen kom Madde, Jasmine & Justin
Söta
Söt
Ronja gillar bebis
=)
busungar.. Här pillar dom på min mobil
Här kan man pilla
Å här kan man pilla
En tjockis
Dukat & klart
Jasmine vill ut
Efter maten färgade & klippte Madde
Lottas hår .
Jimmy fick oxå färg till sitt lilla hår
Ronja äter apelsin
mums
Jasmine ville oxå ha apelsin i den stolen
mmmm
Jaqueline kom en stund
=)
Jasmine & Kitty delar på ett ben
Så sött
Det var underbart väder
Så vi gick ut
...
mina fina blommor
Fina Madde som ska åka hem på Måndag...
SNYFT!!!!
Chilli & Kitty leker med en boll
Justin är trött
Sen blev det mys i soffan
Ronja vill smaka på Jaquelines apelsin
Jasmine tycker nog Lotta ser rolig ut
Kitty fick Jasmines napp
Jag & Justin myser
Vi åt chokladpudding
Katten fick smaka med
hi hi
Söta prinsessan
Å söta prinsen
Tack för en mysig dag =)

PUSS Å KRAM

4 kommentarer:

Sussie sa...

Vilken härlig dag ni hade ser jag..Vilken härlig mage du har nu Lena..Vad söt Jimmy blev i det rosa diademet....kram

Lena sa...

Vi hade det jättemysigt =)
Visst är magen fin, kommer sakna den sen när den är borta, men då har jag en söt bebis istället.
& så har jag ju söta Jimmy <3
Kram

ma sa...

Trodde för en stund att du adopterat kattungen vi såg utanför. Man vet ju aldrig med er som e så djurvänliga. Många fina bilder på er alla.3<

Lotta sa...

Men å vilka fina bilder på mig ;)

Tack själva för en MYSIG dag!!!
Pyss