måndag 20 september 2010

Stackars Jimmy ..

Kitty löper nu & går omkring
i sin gulliga trosa,
Ibland på natten så åker blöjan av & då
brukar jag släppa ut henne så hon får kissa
& sätter i en ny blöja..
Men jag tycker det är jobbigt nu & får jag
väckt Jimmy så är jag lycklig om jag slipper.

& imorse kl 5,30 fick jag väckt honom,
men problemet var att han inte hittade trosan,
jag hörde hur arg han va, så jag satte mig upp
i sängen & hjälpte till & leta & det tyckte Jimmy
inte att jag skulle göra ...
Efter mycket letande hittade JAG den under sängen.
Sen kunde jag inte somna om & kollade på tv,
men det var bara massa tjafs om valet =(
Vi såg ju hela valvakan igår, Så denna
morgonen var trist ...
Idag har jag varit med mamma & handlat.
Hon skulle till babydax för att köpa en
bilbarnstol som hon & pappa kan ha i deras bil,
när som ska passa Ronja ..
& Yvonne som jobbar där skrev in mig i
pampers klubben så jag fick en present..
Undrar om Jimmy tror det är bebisar i =)
Men det var det inte ..
Det var en blöjhink =)
Kitty ÄLSKAR kartonger..
Så hon fick leka med denna =)



Färdig ,,
Söta älskling
Mys mys med kartongbitar
När Kitty var klar så plockade vi upp skräpet,
men det tyckte inte Kitty om
Allt ska upp igen =)
PUSSELIPUSS

Inga kommentarer: