måndag 13 september 2010

Varit hos Lotta, Jonas & Ronja

Kitty var med Chilli =)
Jonas behövde expert hjälp..
& vem kommer då ? Jo pappa ..
Tur att vi har honom =)
Ronja visar familjen
Sötast
En till söt
Ronja fick en mini majs att äta på
Mums
kitty hittade en utdragen stol
Lotta lagar gooo mat ..
Kyckling gryta
Jag fick mata Ronja
& Ronja matar bordet
Sen skulle vi upp till övervåningen.
Ronja kan gå själv
Ronja har massor med nallar
Chilli & Kitty myser i sängen
& Ronja ville vara med
Här klappar hon på Frallan
Denna stolen fick hon av mig & Pernilla
när hon döptes, men när jag frågade vem
hon har fått den av sa hon bara Pernilla =/
Har dom glömt att den var från mig med ????
Lotta har sparat Ronjas kläder,
& dom ska vi få till Frallan..
Nu vet ju vi inte om Frallan är en kille eller tjej.
Men hon hade mycket neutrala kläder .
& blir det en tjej så har vi massor med kläder =)
Kitty ville vara med
Denna passar nog
När vi var färdiga & Ronja hade lagt sig
blev jag bjuden på middag =)
MUMS MUMS
Jag hade lite svårt att luta mig fram.
Frallan klämdes & jag kunde inte andas =(
Men smarta Lotta kom på en grym idé..
Lotta klarade att ta kort på Jonas =)
Men det gjorde inte jag ..

Gissa vilka som är mina fötter ..
Sötaste superstjärnan
Sen var alla trötta ....
Tack för alla fina kläder ....

PUSS PUSS PUSS

1 kommentar:

Lotta sa...

Tack själv för en mysig dag=)

vassego för kläderna....kanske blir det mer;)

Pyssss