lördag 25 september 2010

Mera bilder från igår..

Ronja med sin mormor
Pappa har kommit
Alla går ut till pappa
Lotta kom & lämnade massor med
fina saker till Frallan.
Ska ta kort på dom med & visa.

Ronjas fiiiina vagn har vi fått med.
Lotta sa att hon kommer sakna den,
men hon får gärna komma & köra
runt Frallan hur mycket hon vill =)

Man kan tro att ingen har sett vagnen innan..
Den är underbar att köra =)
Tillåmed pappa är jätte intresserad av den
Men det var inte så konstigt,
för det låg en gullig liten Ronja i vagnen =)
Ronja vill nog ha kvar sin vagn
Man kan ställa om handtaget,
så Ronja kan komma & köra sin kusin i den =)
Massa saker har hon med sig
Fika bjöd jag på =)

Här säger mamma till Lotta att inte
göra sin min som hon alltid gör ...
Men det gjorde jag inte sa Lotta
Så vi fick ta om kortet ...
Kitty fick söta hundgodisar i sin present
från Chilli & Ronja
Lotta tyckte dom såg så goda ut
& var tvungen att smaka =)
Bevisa att du tog en tugga =)
Ronja får inte sitta på bordet hemma..
Men hos moster får hon det
Hon fick äpple av mig ..
Som man kan lägga här =)
Jimmy provkör =)
Med Ronja i såklart =)
Lotta vill gärna vara med på kort
Vi gör en ful min tycker Lotta ....
Gör som jag säger....
ha ha ha ha
Snyggos
Gooooa Ronja fick mat..
mmmm moster kan laga mat
=)
Du får oxå mmmka
Söta
Sen skulle som åka hem..
Ronja ville hellre gå ut med Kitty
Å blev såååå ledsen när hon inte fick det =(
Tack alla för en myyysig dag ...

PUSS Å KRAM

Inga kommentarer: