torsdag 16 december 2010

Dålig på att blogga ..

Men jag skyller på att det snart är jul .
Bloggen kommer sist nu efter paketer & blöjbyten
amning massa mys mm .
Bella är så rolig nu, hon är "med" mer,
& är väldigt sällskaplig, vill bli buren & vara
nära hela tiden, visst är det mysigt men man har
ju annat att göra oxå..
Fixar ibland när hon sover, men jag gillar att
vila då, för det behöver man när man somnar
vid 1 , 2 & vaknar 4 eller 5 .
Men jag har kommit på något hon gillar,
Visar det längre ner .

Kitty älskar Bella
Ronja & Lotta var här en kväll,
jag ville ha hjälp med försäkringskassan,
& Lotta kan ju detta .

Söta "stora" Ronja
Jag fick presenter =)
Honung med chokladsmak & med citron.
TACK ...
Lotta lagade middag .
Hon får gärna komma fler gånger.
Ronja myser med Kitty =)
Lotta trodde Jimmy var en stol ....
Våran dator strejkade den kvällen
så det blev ingen hjälp med FK ..


Har inte kommit i någon julstämning
ännu =( så jag tog fram
Glögg, pepparkakor & skumtomtar.
Satte på julmusik, dålig skiva ...
blev radion istället.
Men Mix megapol spelar julmusik hela julen.
& slog in julklappar .
Bella fick vara med
Bästa sällskapet .
Dom skulle ha julfrukost på jobbet,
( Kontoret )
& jag & Bella var bjudna =)
vi skulle vara där 8.30 Vi skulle
åka med Bettan kl 8.
Trodde vi inte skulle klara att passa
tiden men det gjorde vi..
Men jag gick upp 6,15.
Nadia & Michaela.
Michaela försöker komma
åt skumtomtarna .
Sen fick Bella följa med till jobbet.
Vi fick julklapp
En låda
Med mat & en bok =)
Lotta fick komma igen , för att hjälpa mig.
& vet ni vad,, hon gjorde middag igen =)
Sååå gott =)
Nu till det som Bella gillar.
Hon vill inte ligga i vagnen
när hon är vaken ,
hon ska sitta i baby sittern,
& kolla på tv =)
gärna på tecknat ...
Ibland skrattar hon högt =)
Kitty vaktar så ingen tar henne .
Bella älskar sin Farbror.
Här får hon titta på film i hans iphone.
( lite Lady & Lufsen)
& Ola älskar Bella <3
Puss å Kram

Inga kommentarer: