fredag 3 december 2010

Idag ( Fredag )

Min morgontrötta goa tjej
Skulle bädda sängen,
men det ville inte Kitty.
Idag har jag varit hos frissan,
snälla, fina fina Madde <3
Hon älskade Bella ..
Hon hade köpt present ...
Så gulligt av henne.
TACK TACK =)

Snälla Lisa passade lilla kusinen
när jag frissade mig.
Tack Lisa för hjälpen ..
Vi träffade Michaela & Johanna
& åt lunch på Garlic.
Jag fick vänta med att äta ,
för Bellis blev hungrig .
Fina gravida Michaela
Emil kom & tog en kaffe
Söta Johanna
Johanna gillade Bella
På väg till babyproffsen .
Michaela ska hämta sin blöjspann
Michaela kollar på vagnen
hon ska ha ..
Det är inte denna färgen ,
den ska vara svart
Vi fick presenter =)
Tack alla för en mysig dag ..

PUSS PUSS

1 kommentar:

Michaela sa...

Tack för en jätte mysig dag =) som alltid...pussssssssssssss