onsdag 22 december 2010

Halloj..

Idag är ingen vanlig dag..
För idag är min älsklings födelsedag..
HURRA HURRA HURRA..
Grattis min kärlek på din dag

I söndags kom mamma hit & firade Jimmy
Han fick paket .
Det var en digital fotoram & en peng.
Sen kom Pernilla, Jörgen, Lisa, Lotta,
Jonas & Ronja
Han fick massor med rosa paket =)
Kitty hjälper till att öppna
Han fick 2 tröjor
& en gitarr =)
Den gamla hade ju bara 3 strängar
& gick inte att laga .
=)
Min fina vän Annica har fyllt år.
Så jag & Jimmy åkte till henne efter hans kalas.
Bella grattar
Vi fikade såklart
& Bella fick julklappar.
En dreggellapp & en leksak.
lägger in bilder på dom senare
Jimmy leker med Annicas son Alex.
Han är galen =)
Ronja har varit här & hälsat på sin kusin
& Chilli hälsade på Kitty
Alla fyller år nu ..
Jimmys syster Kim har fyllt år med,
Så där har vi med varit & hälsat på .
Vi hade köpt paket =)
Bella med sin faster
Kitty pussar Kim på födelsedagen
Puss Puss
Mamma & Pappa kom & hämtade
mig,Bella & Kitty igår .
Vi var hos veterinären
Kitty skulle vaccineras
& Leo skulle klippa klor .
kitty väntar på att få sin spruta
=)
Dom tycker det är såååå kul
Leo hatar att klippa klor
Åkte med dom hem & fick lite mat =)
Bella fick sitta på bordet
Mormor myser med Bellis
KRAM

Inga kommentarer: