måndag 20 december 2010

vad jag är kass ..

Nu får jag skärpa mig ....
Bloggar dåligt igen =(
Men jag skyller på julen.

Mamma, Pernilla & Lisa har varit här & fikat
Jag & Bella tog bussen till Kungsbacka
för att möta Michaela & Johanna
& pyret såklart
Köpte lite pyssel,
tur att vi var 3 stycken som var med.
För det var krångligt..
Vi åt lunch på karma .
Söta Johanna <3
& söta ( tjocka ) Michaela.
Hon har ju lilla pyret i magen =)
MUMS
Linda kom oxå =)
Bella sov hela tiden
Gotta till efterrätt
Gott tycker Michaela
Jag & Jimmy åkte in till kungsbacka
& skulle möta Jens
Jens hittade en fin mössa
Det var för mycket filk på kungsmässan
så vi åt på fyren istället
Jimmy med sin hamburgare
Dom har jättego fisksoppa där ..
Lisa & Emil har varit här & ätit tacos
& spelat Buzz, jag kom sist.. Bella bestämde
sig för att äta när vi spelade =(
Nissom gillade amningskudden
Lisa älskar Bella
Vem gör inte det ..
Hon är världens goaste
Mysigt
PUSS

Inga kommentarer: