tisdag 7 december 2010

En dag i livet.

Jag & Bellis har
varit på Ikea med mamma.
Vi handlade lite smågrejer &
åt lunch..
Jag, Jimmy & Bella har varit på
familjerätten & skrivit på papper
att Jimmy är pappa till Bella.
så nu är han pappa på papper..
Papperspappa =)
VÄRLDENS BÄSTA PAPPA
Försöker få Bella att sitta i bärselen.
Men hon gillar inte det ..
Så här mysigt låg hon en liten stund.
Jag tyckte det var jättebra.
Då kunde jag göra saker när
jag bär på henne ..
Hoppas hon lär sig gilla den.
Bella har fått änglar av mormor.
Änglar som lyser..
Hängde hennes pepparkaka i mitten
som hon fick några dagar
innan av mormor .
Det blev jätte mysigt..
Bella tyckte dom var jätte fina,
hon ligger & kollar på dom hela tiden .

PUSSSSS

4 kommentarer:

Pernilla sa...

En ÄNGEL ska änglar ha!
Söta Bellis!

Cilla sa...

Milo gillade inte heller sin sele först men nu somnar han typ direkt när jag sätter honom i den. Synd bara att han börjar att växa ur den helt!Får bli en ny snart.
Ha henne i den 10 min 2 gånger om dagen så kommer hon att älska den med.
Hoppas jag, får man blir så mkt friare när dom är i den...

Åsa ä bäst ingen protest sa...

Mat på IKEA hur gått va det
Det är bättre att äta hemma i lugnets trygga vrå

Lena sa...

Tack för tipset Cilla, ska börja med det & hoppas hon kommer gilla den tillslut.

Håller med dig "pappa" =)