onsdag 2 mars 2011

Hallå !

Våran lilla familj var & handlade lite i Lördags.
Barnmaten till Bella var slut & så
hade vi inget gott att äta hemma,
& pizza var jag inte sugen på.
Så det blev en sväng till kungsbacka.

Jimmy leker med Bella..
Med en fisk ???
Mamma var här en dag & fick pröva att
mata Bella.
Men Bella vill inte äta ur flaska,
hon blir jätte arg....
Hon ser inte så arg ut på bilden men det
är precis i början .
I över en månad har jag haft
JÄTTE ont i min tå,
nageltrång =(
Jag ska inte gå in på detaljer hur
det är, men det har varit dåligt.
& en natt kunde jag inte sova för det
bultade i hela foten .....
Jag ringde läkaren & fick en akut tid
kl 13.00, jag ville inte ha med Bella
så hennes mormor kom & passade henne=)

Här satt jag i ett hörn alldeles ensam.
Jag fick penicillin som jag ska äta
3 om dan i 10 dagar ..
åhhhhhh vad jag är sjuk =(
Lotta har varit här.
Hon gav mig massor med tips om flaskmatning.
Tur att jag har henne <3
Det gick jättebra =)
Som tack för hjälpen fick hon pannkakor
Med sirap & banan... mmmmmm
Min söta syster ( suddig men söt )
Ronja fick vara med när Lotta matade =)
Jag har köpt en Lena diskborste..
Den heter inte Lena men den borde göra.
Hade jag designat en diskborste hade
den sett ut så här .
Pernilla har börjat sälja tupperware igen..
Jag fick den stora äran att ha premiär partyt =)
Höggravida Michaela kan inte
sitta i soffan med sin STORA
mage, så hon fick sitta på en stol =)
Bästa försäljaren i världen
KRAM

Inga kommentarer: