söndag 6 mars 2011

Mysig helg

Jag har tänkt att amma Bella tills hon
är 6 månader.
Jag har ju aldrig behövt ha någon som
passar henne, så jag har ju aldrig tänkt på
att flaskmata,,
Dumt av mig, mamma fick ju pröva en dag
& det gick ju inte bra =(
Så nu har träningen börjat.
Michaela kom & hälsade på ( i Torsdags )
mamma kom förbi med ..
Elvis gillar Michaela
& Michaela gillar Elvis
Michaela behövde hjälp & handla bebis grejer
i ullared, eftersom ingen kunde passa
flaskvägrar Bella så fick hon åka med,,
men så sa min underbara mamma att hon
kunde åka med & passa Bella där =)
TACK snälla mamma.

När man ammar så får man se rum som ingen
annan får se (amningsrum )
men jag tog kort så ni oxå får se.
Detta är nybyggt i ullared
Mamma köpte mackor
Här satt Bella medans jag åt
Snälla storasyster Lotta passade Kitty ..
Tack tack
Bella får lite efterrätt när hon äter.
Denna gången var det blåbär..
MUMS sa Bella
Igår sken SOLEN =)
& när jag kollade ut så såg jag nått underbart
En solande Kitty .. Det är ett vårtecken
Vi blev bjudna på middag hos mamma & pappa.
Söta Ronja var där, hennes mamma & pappa
skulle sova på hotell & hon fick inte följa med !!!!!
Men det var tur för oss,
för då fick vi mysa med henne =)
Mamma är en mäster kock..
Vi fick jättegoooo mat
2 olika sorters kött
å mumsig sallad
kan inte bli bättre
Bästaste pappan
Våran fina fina bebis
Vi spelade spel..
Jag vann egentligen...
Jimmy & Ronja fuskade,
Ronja plockade upp fiskarna med handen
& dom jag fiskade upp, la hon tillbaka ;)
Ronja leker med Mimmy
Wiiiiiiiiiieeeeeee
Kitty var med såklart.
Hon fick leka med Chilli & Leo
Mormor läser godnattsaga för Ronja
Goa lilla tjejen
Tack allihop.....

KRAM

Inga kommentarer: