torsdag 24 mars 2011

Jag älskar att vara mig nu.

Allt är perfekt, jag har världens bästa liv.
bästa kille,barn,djur,familj,vänner,lägenhet.
Skulle varit bättre med mera pengar
men man kan inte få allt & jag hade inte velat
byta mitt liv mot alla pengar i världen.

Kanske kunde ha lite snyggare kropp,
men det är inte så illa ;)
ha ha nästan allt är perfekt...

Det mesta handlar om Bella nu, men det är
så det ska vara.
Hon är en glad bebis, vill vara med överallt,
men hon sitter gärna själv om hon får
något att pilla med.
Det händer massor nu & det går FORT..
Vi var på BVC 16/3..
Då var hon 5 månader & 1 vecka.
Vikt: 7780
Längd: 65,5
Huvudomfång: 43,8
Den 3 mars vände hon sig från mage till rygg.
Den 16 mars vände hon sig från rygg till mage.






KRAM

2 kommentarer:

ma sa...

Känner igen mig, småbarnsåren är det ljuvligaste i en mors liv. Din lycka smittar av sig, man blir så glad. Kraaaam.

Sussie sa...

Ja har man en sådan lite guldklimp till barn så kan man ju inte vara lyckligare....en sådan lien solstråle..men all rätt att vara lycklig när man har nästan allt..<3<3<3