onsdag 30 mars 2011

Här kommer en bildbomb..

Jimmy spelar gitarr för Bella
HA HA
Han börjar bli duktig
Vi åt våfflor en dag.
Jimmy skoja till det med grädden
icas

Kitty fick slicka vispen
mmmm
Min kärlek
Så gott
Det började snöa en dag ???
men jag & Bella ville ut,
Det finns inget dåligt väder
bara dåliga kläder..
& det hade jag, min jacka är
inte gjord för snö
Så lika =)

Fina jackan
Fått av Ronja =)
I måndags fylld Julina 24 år
HURRA HURRA
Vi var på kalas
<3
Fina pappa
Bella myser med födelsedagsbarnet
Pernilla hade "bakat"
Emil
Jag skulle byta om till pyjamas på Bella
& satte henne på bordet.
Då kom Ronja & ville oxå vara nakenfis
på bordet =))
Dåligt kort.
Men enda när Jonas & Jörgen är med.
Bella & Peter passar ihop.
samma likadana =)
hi hi hi
Jag & Pernilla har varit på möte .
Vi fick jättegott kaffe
Sen kom Michaela .
Undrar var vi kan vara ?
Stora tjejen
Min gooooa lunch
Fina vännen som snart ska bli mamma
Gravida måste ha efterrätt.
Fina
Hittade coooola skorna..
lite för små bara ,
kostade bara 800 :-
Tufft
Bella fick present från libero
6 månaders present
Massor med bra saker
Snyggaste i stan =)
KRAAAM

1 kommentar:

Sussie sa...

Kitty ville vara med i bakgrunden av nakenfisarna =) ser roligt ut <3<3<3 så söta små tjejer <3