torsdag 19 april 2012

Härlig dag ..

Startade dagen med ett utvecklingssamtal på Bellas dagis, det var roligt att höra fröknarna prata om hur våran lilla prinsessa är när hon är där.
Hon har ett smeknamn på dagis som är Bus Bella.. Hon är busigast på dagiset, & är en rymmare som gärna går iväg själv när dom är ute .
Dom berättade en rolig grej hon gör när dom sover, om hon vaknar först så kommer hon inte ut
för hon kan inte öppna dörren, då väcker hon Rasmus för han vet hur man gör, så går dom ut tillsammans.
Dom sa att Bella alltid är glad å är deras lilla solstråle .. Värmer mamma hjärtat att höra sånt ..

När vi var klara gick vi en promenad med Kitty, sen hem för att Prinessan ska sova..
Min underbara mamma kom en stund, å när hon åkte kom Michaela & Tristan som det är jättesynd om,,
Michaela har bihåleinflammation å Tristan är förkyld, Vi åt bullar å barnen lekte..

Sen kom Lisa å åt middag med mig å Bella,, Jimmy är inte hemma så vi hade tjej mys..

Snart blir det sängen Z Z Z Z Z Z Z Z

Kitty är en leksak

 Allt ska ut på golvet
 Gulliga Kitty
 Det är jobbigt att leka med barn
 Får jag vara med undrar Tristan
 klart du får
 Sötis
 Mina fina
 så sööööt
 Mys med mamma
 Woooow Bella kolla här ...
 Allt ska tittas i
 Läser Barbie
 Bus Bella

klättra 
 buuuus
 





Bella visar hur man öppnar grinden
 Trött
 fina fina
 Älskade unge
 Jag ska ha den boken längst in
 Får jag låna din napp
KRAM

1 kommentar:

Julina sa...

Vilka mysiga bilder på sötnosarna <3 pussss