måndag 9 april 2012

Pappa

Min pappa finns inte länge, något jag aldrig trodde skulle hända mig, att förlora en förälder..
Han fick cancer besked för några månader sen & den 21 Februari dog min älskade pappa..
Jag har inte orkat blogga om något, men min pappa läste min blogg varje dag å när jag inte hade bloggat ringde han å frågade när jag hade tänkt å blogga.
Så jag börjar nu igen för pappa hade velat det.

Nu har det gått ett tag å jag har fortfarande svårt att förstå att det har hänt,
min starka trygga pappa är borta, å jag kommer aldrig få träffa han igen..
Livet är så jävla orättvist,, 
Jag saknar dig så fruktansvärt mycket,
                               
                                                           Älskar dig pappa





















































3 kommentarer:

ma sa...

Har inte tittat på bloggar på länge, men idag äntligen. Så fina bildminnen du lagt upp på pappa. Sitter med tårar trillande så fort jag blir påmind om alla våra minnen.Fortfarande så svårt att fatta att han är borta för alltid, men aldrig i våra tankar.
Kramar mitt äskade barn.

Peter sa...

Fina bilder Lena. Gillar din pappas tröja på första fotot. Idoltröja =)

Kram Peter

Madde sa...

Jätte fina foto minnen lena <3 får en att känna en klump i halsen att kolla igenom alla foton, även om jag inte kände din pappa såå väl så var det rörande... <3 massa kramar