onsdag 18 april 2012

Trött

Idag har jag varit med mamma i kungsbacka på lite ärenden, hon har skaffat sig en Iphone... 
wiiiieee så roligt för henne, för man har aldrig tråkigt med en ippon ... ha ha 
Jag har med en ny telefon, min telefon gick sönder så jag fick en ny iphone 4s vit,, så himla snygg.

Nu ikväll la jag in alla bilder från den gamla telefonen till datorn. så vissa inlägg blir med gamla bilder..
Det blir det idag, det är från när jag var hos frissan å sen träffade Michaela & Tristan för mys..

Min frisör Madde har öppnat eget med
en annan tjej, deras salong heter 
Hair by angels å är jättefin..
Stolarna är verkligen snygga.. allt är snyggt..
 
 Fina

 Vi provade lite hattar på söta Tristan

Söööt

Fick Michaela å vända på vagnen så 
lillprinsen ser framåt ,,
det var jobbigt för henne, hon tror att Tristan
bara vill se sin mamma .. hi hi
Vi gick till bästa fiket
( hantverkscafet)

Skrutten fick en smörgås med smör

Å vi köttbullesmörgås

Tack min älskade vän för en mysig dag

2 kommentarer:

Anna sa...

Fina ni är <3 Snart får vi styra ihop en date allihopa :)

Lena sa...

Absolut <3 <3 snart