tisdag 17 april 2012

SJUK !!!

Jag är sjuk... Jag har det där med ögonen igen,, jag är jävligt trött på detta nu
har ju det 2 gånger i månaden & jag vet aldrig när det ska komma, eller när det ska försvinna...
Denna gången började jag känna det i Fredags & i Lördags var ena ögat knallrött å det skavde något fruktansvärt, ringde läkaren å dom sa att jag inte behövde komma utan dom skrev ut ett recept på ögonsalva.
Nu har jag legat i sängen hela Lördagen & hela söndagen, skavet blev bättre på Måndag & idag skaver det inte men ögat är svullet & rött fortfarande..
Väntar nu på en tid till ögonläkaren i varberg å hoppas dom hittar något fel så jag kan bli bra..
Det hade varit kul att ha ett normalt liv å slippa tacka nej till saker för att jag inte vet om jag blir sjuk...


Emil & Lisa kom till oss i Lördags ,
jag var sådär kul, sov mellan fem å halv sju.
uppe å åt å kolla tv & gick å la mig...
Så här mysigt blev det i soffan på kvällen.

Bella önskar sig en sittpuff,
hon sitter alltid på golvet å tittar på tv..
Försökte göra en egen av amningskudden,
men den gled bara isär..
 Bella är frisk å glad iallafall..
& söt

Tröstade mig med kaffe å godis ...

Kärleken flödar här hemma...
 Bella vill oxå vara med
 KÄRLEK
PUSSSS

Inga kommentarer: