måndag 25 maj 2009

Älskade Mamma

Mamma kom med bullar

& åkte med mig å köpte blommor.

Hon har gröna fingrar min mamma.
Jag har nog svarta, blommor brukar
dö när jag tar i dom ..

Kitty är en riktig trädgårdsmästare.
Här hjälper hon mormor gräva en grop..

Jimmy & Skantz sätter ihop min
nya dynlåda..
Händiga killar .



Kitty hjälpte till där med
att göra sönder kartongen

Denna spannen va lite läskig..

Men efter en stund tyckte hon
den va JÄTTE rolig..

Denna blomman satte jag själv..
Sååå stolt =)
Hoppas bara den överlever
nu när jag har tagit på den ..

Min duktiga mamma tar bort ogräs.
Som jag trodde va blommor ..


Kitty superstar
sitter fint ..

Tack bästa mamma
för hjälpen ....
Älskar dig

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk lite på dessa stackars pappor
som vår vara hemma hela dagen och
passa hundar laga mat måla utan någon hjälp.Hönt o vara hälv.

Lena sa...

mmm det är inte lätt att vara Pappa..
Tur att jag ska till min pappa idag då, så han slipper vara själv ..