torsdag 21 maj 2009

Vip kväll med Ica

Mamma fick biljetter av Pernilla
till vip kväll med ica kvantum,
som var på teatern i kungsbacka..
Mamma frågade om jag ville följa med
& jag tackar inte nej till gratis mat =)

Det skulle börja 19.00
Jag & mamma kom 18.20 & då är
det värsta lååånga kön...
Vem står i kö när man har biljetter ????
Man ska ju in & mingla =/

Tur för dom att dom bjöd på choklad

Men man fick bara 1 !!!!
& inget att dricka till.. ( dåligt )

När vi kom in sprang jag bort till vinet ...
Jag va yngst av alla, resten va 60+
Så jag tänkte att det va bäst å va onykter
om man ska orka med kvällen ..

& vem står där ..
Min fina storasyster Pernilla .

Här är hon & hennes kollega Jonas ..
Jimmy trodde det va Loffe Karlsson,
( han från Göta kanal )

Roligt verkade dom ha iallafall =)

Sen va det dax för massa prat om
ost, vin & choklad, det va det allt
handlade om ...

Här är Sivan .. Hon va jätte rolig..
Pratade ost ..
I LOVE SIVAN !!!!

Sen va det Cattis tur att prata om vin..
Vin till Kött, fisk, fågel, vilt, vegetariskt,
efterrätt, mm mm mm
Hittar jag ett vin jag gillar så dricker jag
det, men ska man lyssna på henne
så ska man ha en miljard sorter hemma..

Sen skulle det ut & provsmakas.
Men herregud det va svårt,
Pensionärer trängs & man kom inte fram ..

Vi fick tag i kaffe & lite frukt ..

Min underbara mamma ..
Älskar dig MASSA


Fick en påse när vi skulle gå hem
som skulle innehålla massa gott...

Men NEJ !!!!!
Lite mörk choklad, en äcklig marmelad,
lite frukt & ögondroppar ???
(Vad har ögondroppar med Ica & göra ..)
Sen va det bara reklam.
Vad skulle jag med en stor väska till
detta hade fått plats i en 3 liters fryspåse.


Köp inte denna chokladen ..
smakade gammal blomma,
Var ju iof. lavendel men INTE god ..

Dålig vip kväll men trevligt sällskap ..
& var va Ica Stig ???

1 kommentar:

Pernilla sa...

Vi har en egen ICA-Jonas, med egen vit kavaj!!!!