söndag 31 maj 2009

Lite blandat

Michaelas byxor gick sönder på
jobbet..

& hon blev såååå ledsen

Det är tur att vi har
så snygga byxor på jobbet

Vi har fått in lycko kalsonger nu
alla som använder dom kommer få tur.
( Med sexlivet antar jag )
Så skynda er in att köpa så ni
får något ikväll ..


Björn Borg sysslar med dating med =)


Man får tillåmed en lyckoamulett
när man köper kalsongerna

Å dom funkar..
Jag bara tog i kalsongerna
& Michaela köpte en
Flurry Marängswiss till mig..


Vi har varit på Tjolöholm med
Bettis Å Jens, åt lite bullar i solen
& sparka boll.. (inte jag Lena = bollrädd)

Kitty fick bullsmulor ..

Så klart bollen skulle sparkas
ut i vattnet som inte är så fräsht ..

Men min älskling fick tag på den
utan att ramla i ( synd )
Jag som stod redo med kameran..

Jag tror inte Jimmy & jens är bra
på boll, dom sköt in bollen
i taggbuskarna med ..

Jag kommer inte få
några barn som blir
fotbollsproffs iallafall..

3 kommentarer:

Jimmy sa...

Jasså då kommer tydligen inte du och jag skaffa barn. =/

Lena sa...

Ha ha.. Vadå ska du ska barn med något fotbollsproffs =)
Varken du eller jag är det ju ..

Anonym sa...

Bra sagt Jimmy. Zlatan kännar 10 miljoner i MÅNADEN.
Det är bra det.