torsdag 28 maj 2009

Mys party

Den 1 Juni fyller jag år, men då jobbar jag så tjejerna kom
& firade mig igår istället..

Här är dom
johanna, Bettan, hmm Janna? & Michaela

Man kan tro att vi dricker alkohol
men det är Ramlösa ..

Fick ett fiiint collage ..
Ser ni att jag fyller 26 ...

Paket =)

Ett fint linne ( rosa såklart )

& ett leopard mönstrat..
Klart att jag som är så fräck
ska ha ett fräckt linne ..

& ett till linne =)
Herregud jag måste ha varit snäll ..
Detta va lite tajt så det får
bytas till ett större ..

Sen blev det kramkalas..


Kitty ville med kramas

MAT !!!!!!


Köttfärspaj

Sallad

Nybakat

Ananaspaj
med glass som smälte

Kitty fick något i näsan & lät när hon
försökte få ut det..
Michaela skratta så hon grät..
Tänk att skratta åt någon som har
satt i halsen ..
Men hon sa förlåt =)

Johanna hade roligt

Michaela hade oxå kul ..

Sen blev det BUZZ =)
Bettan vann en gång ..

& Johanna vann med
å blev sååå glad

Buzz är roligt ..

Fast Janna ser väldigt allvarlig ut

Johanna ska man akta sig för ..

Tack tjejer för en jätte rolig kväll !!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vem fan a Janna

johanna sa...

Haha tack själv!! Det var gör mysigt och uppenbarligen skoj;)Puuuuusssss på diiiig

Pernilla sa...

den där anonym har blivit en riktig Bloggers!!!

vem fan är anonym??

Lena sa...

Ja vem är anonym egentligen ???