fredag 15 maj 2009

Det är inte lätt =)

Förra helgen va vi på hundutställning med Kitty .
Hon satt bak i Mammas & Pappas nya bil,
sätet va nerdraget för att Mammas vagn
skulle få plats.

Kitty satt & tryckte in huvet där hela tiden
& försökte komma fram, så vi tyckte det va bättre
att hon fick sitta i baksätet med jimmy,
men så löper hon ju.

Så istället för att bloda ner sätet,
la vi hennes filt därbak..
Skulle vi ALDRIG ha gjort..
bilen är ju nästan förstörd =)
Den är helt fylld med hundhår..
Förlåt Pappa......
Jag hade dammsugit bilen åt dig om du hade ringt..

Men jag känner att det är nog dax att bli gravid
för då kanske jag kommer undan lite lättare..




Jag tycker detta är bättre..

Än detta.. Blod är inte lätt att få bort.





En sån här ska jag köpa
när jag åker fina bilar..
& ha denna på mig
så jag inte smutsar ner där jag är..
Kitty får oxå plats..




Så det så ...
( Detta är skrivet med ett leénde på läpparna ..)

1 kommentar:

Lotta sa...

Ja stackars dig Lena...han ska vara glad för alla hår i sin nya bil pappa ;) Det kunde vart BLOD!!! Han borde tacka dig för att hela baksätet va täckt av hår tycker jag ;) (oxå skrivet med ett leende)