torsdag 22 oktober 2009

Barn & Hund !!!

Åkte till Åby med Lotta & Ronja för lite Babysim ..

Lena = Slav
Jag bär allt ..

Ronja sov när vi kom fram

Redo för bad =)







Lite filmer =)









När jag kom hem tog jag, Jimmy
& Kitty en promenad
till bräckan ..

Kitty kan vägen

skynda skynda

Framme =)

så här kul har hon ..

Springer till pappa



Springer till mamma


Jimmy HJÄRTA Lena

Hittade ett stort hjärta ..

Jimmys kärlekar

Lenas kärlekar

Nu ska vi hem =(

Så ni vet

& där står Jimmy & Kitty nu

Jimmy kallade mig för
jobbig japan..
( dom tar mycket kort )
Så gick han ..

Pappa har sagt ,
Om hunden bajsar på sidan av en stig
i högt gräs behöver man inte ta upp det,
man kan putta det åt sidan lite ..

Men det tycker inte Jimmy,
tänk om barn går där barfota ?
Barn ska inte gå i högt gräs barfota,
det kan finnas ormar ....
SÅ DET SÅ =)

PUSS Å KRAM

4 kommentarer:

Lotta sa...

Ha ha ha vilka fina filmer från babysimmet=) Hon e så söt på sista filmen när hon guppar med rumpan=)

Å söta Kitty! Vi måste komma å gå
med er i Fjärås nån dag!!

PUSSSS

PA sa...

Det har jag aldrig sagt, för det var Lotta som sa det.O tänk på att det har synts en varg på bräckan.

Anonym sa...

Tack Lena dessa bilder är så underbart att få ta del av!! Detta är er vardag som är så kul att jag på andra sidan Sverige får ta del av.
Kram

Suzanne sa...

Förlåt jag är inte anonym!!!
Det är jag Ronjas farmor Suzanne