torsdag 15 oktober 2009

Ullared idag igen =)

Mötte Michaela i kungsbacka för att åka mot Ullared ..
Hon hade varit & hämtat sina nya skor.

Sååååååå snygga ..
Klacken är sammet.
Riktiga Michaela skor =)

Så fint

Michaela ÄLSKAR sina skor ..
Framme kl 19.00
Då har vi en timme på oss.
Linda är med oxå,
men hon syns inte ..

Nu är vi klara & är JÄTTE hungriga .
Valde såklart fel kö, den tog lååång tid.

Mörkt & kallt ..
Tur att Michaela köpte en mössa =)
Jag köpte godis ..
Jag hittade kalendern Sarah =)

KRAM !!!!!

3 kommentarer:

lillan sa...

Gud .. nu börjar åldern ta ut sin rätt, blev full i skratt när jag såg skorna ha ha ha =)

Lotta sa...

Jisses...mycket ullared nu=)
Om du åker dit igen, kan du köpa en halsduk till mig??? Fast din är iofs ganska go ;)

PYZZZZZ

Lena sa...

Du kan få låna min tills du köper en ny =)
Pusssss