lördag 24 oktober 2009

Härlig dag =)

Hade en riktigt rolig dag på jobbet med Michaela & Therese.
När jag slutade kom Julina & hämtade mig & ....

Jag fick massage =)
Så underbart..
Tack söta Julina <3

Varit hos Sarah & Johan & dom hade
köpt present till oss =)
& vi fyller inte ens år..
( dom måste gilla oss )
Vi gillar dom massa =)

Många saker..

Detta fick jag ..
Rosa fina ljus ..
& nya Dan Brown boken =)

Detta fick Jimmy ..
En fin trasa till hemmafrun =)
& roligt toapapper, så han har något
att läsa på toa..

Denna fick Kitty.
När hon ska baka pepparkakor =)

TACK underbara Johan & Sarah !!!



Vi fick middag med =)
MUMS

Efter maten blev det staffe mys =)

Bea & Jimmy
Kitty & Sarah

Jag & Bea

Sonja myser gärna med sin dotter
Vi kom inte överens om vilken film
vi skulle se...
Så Johan gjorde lappar som vi skulle dra.

Jimmy tar en
Det blev inte den filmen Johan
ville se =(

Hans film fick man cooola brillor till =)

Riktigt cool blir man ..
& snygg =)

Det blev denna filmen..
Inte bra .....

GOOONATT

Inga kommentarer: