onsdag 21 oktober 2009

Onsdag !!

Idag har Jag & Pernilla varit i Halmstad
hos Julina & hjälpt henne& fixat i hennes lägenhet
hela låååånga dagen .. Åkte kl 10 & var
hemma kl 20.00 . Så nu är jag trött &
ska gå & lägga mig senast tio.

Men på Lördag är jag lovad en massage av Julina,
hoppas hon inte glömmer =)

Drack massa kaffe imorse ..

Kitty känner på sig att jag ska åka,
så hon ligger i sin korg i hallen medans
jag står & sminkar mig ..
Nu har hon sina fina trosor på sig
för prinsessan har börjat löpa .

Jag har varit i Ullared igen !!!!!!
Men jag skulle inte handla,
Pernilla skulle dit & köpa en lampa..
Parkeringen var full när vi kom
så vi fick stå jättelångt bort =(

Framme
Åt lunch innan vi gick in..

Underbara Julle i sin fina
lägenhet ..

Julina bjöd på mat ..
På en Kina/Thai restaurang .
KÄRLEK

& stackars Jimmy
fick göra egen mat =(

Tack Julina & Pernilla
för en mysig dag !!!

3 kommentarer:

lillan sa...

Kan du följa med mig till Ullared?Du e ju expert på det stället.=)

Lena sa...

ha ha.. Ja man kan kalla mig expert. Jag är iallafall en snäll resekamrat =)

Pernilla sa...

Du är bäst Lena!!
tack själv för en mysig dag!!!
kram o puss